Az ország vezető Hyundai kereskedése 2017-ben és 2018-ban.
Hyundai Egészségügyi Program

Rendkívül hálásak vagyunk a közegészségügyben dolgozóknak a mindennapi erőfeszítéseikért, melyek ezekben az időkben a megszokottnál is nagyobb terhet rónak rájuk. Hálánk kifejezéseképpen úgy döntöttünk, hogy lehetőségeinkhez mérten szeretnénk támogatni az értünk dolgozókat. Mivel tudjuk, hogy most különösen fontos a mobilitás, és hogy megbízhatóan működő autóval rendelkezzenek, ezért a következő kedvezményrendszert dolgoztuk ki.

  • 20% kedvezmény gyári alkatrészekre.
  • 20% kedvezmény gyári tartozékokra.
  • 20% kedvezmény kenőolajra. *
  • 20% kedvezmény minden munkadíjra. *
  • Hozom-viszem szolgáltatás egyedi ajánlat alapján.*

A programban minden olyan közegészségügyi dolgozó részt vehet, aki valamilyen állami egészségügyi szolgálatot teljesít, legyen az orvos, ápoló, mentősofőr, stb. Fontos, hogy ezt minden esetben igazolnia kell, például munkáltatói igazolással vagy egyéb bizonyító erővel bíró dokumentummal.

Hyundai Egészségügyi Program

HYUNDAI ASSISTANCE: MÁR IDŐSEBB JÁRMŰVEKNEK IS

Hyundai Egészségügyi Program

A Hyundai 2011. március 21-től kiterjeszti Hyundai Assistance szolgáltatását olyan 2005. január 1. után forgalomba helyezett Hyundai gépkocsival rendelkező ügyfeleinek is, akik autója már túl van a garanciális időszakon. A garanciális időszak alatt ingyenesen adott Assistance szolgáltatás annak lejárta ugyanazokkal a feltételekkel bármikor egy éves időtartamra meghosszabbítható a szolgáltatás megvásárlásával. A szolgáltatás díja 9 540 Ft egy évre, amely tartalmazza az ÁFA-t. Így már az idősebb Hyundai gépkocsi-tulajdonosai sem maradnak segítség nélkül, ha az utazásaik során bármi történik autójukkal.

A Hyundai Assistance – az év 365 napján napi 24 órában működő – diszpécserközpontja Magyarországról a 06-80-200-948-as ingyenes zöldszámon, külföldről – a Hungary directen keresztül szintén ingyenesen hívható +36-1-345-1768 telefonszámon érhető el. Az egész Európában elérhető szolgáltatás igénybevételének alapfeltétele, hogy bármilyen, a meghibásodást, esetleg balesetet követő intézkedés előtt a diszpécserközpontot kell hívni, mivel első lépésben a központ munkatársa hagyja jóvá a segítségnyújtás jogosságát. Szintén lényeges feltétel, hogy a tulajdonos az előírásoknak megfelelően, szakszervizben végeztesse el a kötelező karbantartási feladatokat.

Az Assistance szolgáltatás teljeskörű védőernyőként óvja a bajba került Hyundai tulajdonosokat. A több igénybe vehető segítségnyújtás alappillére a hibás gépjármű helyszíni javítása és/vagy márkaszervizbe szállítása, amely baleset esetén is kérhető.

Meghibásodás esetén a Hyundai Assistance tagja csereautót is kaphat legfeljebb négy napra, ami a tapasztalatok alapján általában elegendő a felmerülő hiba kijavítására.

A Hyundai Assistance szolgáltatás feltételeit és további részleteit megtalálja a gépkocsi eredeti Garancia- és szervizfüzetében.

Azon kedves ügyfeleink, akik megvásárolták a szolgáltatást, a Hyundai Assistance Általános Szolgáltatási Feltételeit a képre kattintva letölthetik .pdf formátumban.

Az eddigieknél is nyugodtabb autózást kíván a Hyundai!

Weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát.
Rendben