az ország vezető Hyundai és elektromos autó kereskedése 2020-ban is!
Új Hyundai i30 N
A vadonatúj i30 N.
Maga az élvezet.

The new i30 N driving on a race track.

Hyundai i30 N.

Váltson pillanatot.

 

Újraalkotja a vezetési élmény fogalmát. Ismét.

A felülmúlhatatlan vezetési élményre tervezett, új i30 N több teljesítményt, friss stílust és a legmodernebb intelligens technológiákat kínálja. A páratlan teljesítményt és versenypályára termett menetdinamikát komfortos közúti alkalmassággal párosítja - szó szerint a mindennapokra termett versenyautó.

 

A megbabonázó menetdinamika új szintje.

A díjnyertes i30 N bemutatása óta azon dolgozunk, hogy a nagyszerűt még tökéletesebbé tegyük. A sikeres i30 N TCR versenyautóval szerzett tapasztalatainkat felhasználva, az ügyfeleink lelkes közösségétől kapott visszajelzések alapján alapvető módosításokat hajtottunk végre - ilyen az új, olajfürdős nyolcfokozatú duplakuplungos, kormányról kapcsolható sebességváltó (N DCT) bevezetése, a Performance csomagban elérhető teljesítmény és forgatónyomaték növelése, vagy a kistömegű, kovácsolt könnyűfém keréktárcsák megjelenése.

 

Performance csomag.

A 2.0 T-GDI motor immár 280 lóerőt ad le, kis fordulaton is megnövelt forgatónyomaték és motorteljesítmény mellett. Ez közvetlen gázreakciókat, jobb gyorsítóképességet és sokkal élvezetesebb vezethetőséget biztosít. A hatfokozatú kézi sebességváltó helyett választhatja a pontosabb szabályozást és gyorsabb váltásokat lehetővé tevő nyolcfokozatú, olajfürdős duplakuplungos sebességváltót (N DCT), kormányon elhelyezett váltófülekkel. Legnagyobb forgatónyomaték: 392 Nm. Végsebesség: 250 km/óra.

The Max Power and Torque of the 2.0-litre T-GDi engine in the new Hyundai i30 N.

 

Válasszon a kétféle sebességváltó közül.

Gyorsan, finoman és hatékonyan szeretne sebességet váltani? Két lehetősége is van. Az alapkivitelű, finoman kapcsolható, szűken áttételezett hatfokozatú manuális sebességváltó mellett választhatja a villámgyors kapcsolásokkal működő, olajfürdős, nyolcfokozatú duplakuplungos sebességváltót (N DCT). Ez utóbbi ráadásul kézzel is kapcsolható, akár a váltókar, akár a kormánykeréken elhelyezett fülek segítségével, ezzel erősítve a hétköznapi versenyautó érzését.

Gearknob of the 6-speed manual shifter.

Hatfokozatú kéziváltó.

A feszes kéziváltót és kemény kuplungot kedvelő rajongók számára kialakított sebességváltó gömb alakú karját kék sáv és az N logó díszíti.

The clutch of the wet-type 8-speed dual clutch transmission of the new Hyundai i30 N.

N DCT.

A most először kínált, váltófülekkel és új N sportfunkciókkal felvértezett, olajfürdős nyolcfokozatú duplakuplungos sebességváltó még sportosabb vezetési élményt biztosít.

 

Még több izgalom, még jobb teljesítmény.

Az új i30 N versenypályán született, és ez meg is látszik rajta. A dizájn megújítása során a menetdinamikai teljesítmény javítására törekedtünk. Többről van ugyanis szó, mint látványról: a menetdinamika vezérelte az olyan módosításokat, mint az új, agresszív megjelenésű első lökhárító, amelynek beépített légbeömlői mérséklik a légörvények kialakulását, és ezáltal javítják az autó aerodinamikai teljesítményét. Az új, 19 colos kovácsolt könnyűfém keréktárcsák fantasztikusan néznek ki, és mivel könnyebbek, csökkentik a rugózatlan tömeget, ami jobb vezethetőséget és erőátvitelt eredményez.

 

Frontview of the new Hyundai i30 N driving on a race track.

Szemből.

A V alakú nappali világítással felszerelt, új LED-es fényszórók elnyúlnak egészen a széles, megújult N hűtőmaszkig, amely optimális hűtést biztosít a motornak.

Sideview of the new Hyundai i30 N.

Oldalról.

Oldalnézetből az egyik legizgalmasabb részlet a Hyundainál most először alkalmazott, 19 colos kovácsolt könnyűfém keréktárcsa, amelyre kifejezetten az i30N-hez optimalizált Pirelli P Zero abroncsokat szereltünk.

Rearview of the new Hyundai i30 N driving on a race track.

Hátulról.

Az új hátsó lökhárítót integrált ködlámpa, piros karaktervonal, valamint két, különösen nagy átmérőjű kipufogó végcső teszi hangsúlyossá. Az átrajzolt hátsó lámpatestek karakteres új LED-es rajzolatot kaptak.

 

The new exhaust design of the new Hyundai i30 N.

Megnövelt kipufogó végcsövek.

Játszani csak nagyban érdemes! Megnöveltük az új i30 N kétoldali kipufogó végcsöveinek átmérőjét, így erősítve az autó sportos megjelenését.

 

 

The new forged alloy 19" cast wheels of the new Hyundai i30 N.

Kistömegű, 19 colos kovácsolt könnyűfém keréktárcsák.

Az új, kovácsolt könnyűfém keréktárcsák összesen 14,4 kilogrammal könnyebbek, mint a korábbi 19 colos, öntött könnyűfém keréktárcsák. Kisebb tömegüknek köszönhetően könnyebben csillapíthatók, így jobb vezethetőséget és hatékonyabb erőátvitelt biztosítanak. A képet Pirelli P Zero abroncsok és N logóval díszített, piros féknyergek teszik teljessé.

18-inch cast alloy wheels with the N logo.

18 colos N könnyűfém keréktárcsa.

Az új i30 N alapfelszereltségként 18 colos könnyűfém keréktárcsákat kap, amelyek agyát az N logó díszíti. A keréktárcsákat Michelin Pilot Super Sport abroncsokkal szereljük, küllőiken keresztül látványosan mutatják magukat a piros féknyergek.

The new Hyundai i30 N highlighting its new headlamp design.

Lenyűgöző, új fényszóró-kialakítás.

A tetszetős új lámpatestek integrált, V alakú nappali világítást kaptak; maguk a fényszórók pedig keskenyebbek, és a legmodernebb LED-technológiát alkalmazzák.

The rear spoiler with integrated triangular brake light of the new i30 N.

Hátsó légterelő háromszögletű féklámpával.

A beépített, háromszögletű féklámpával szerelt hátsó légterelő növeli a leszorítóerőt, és ezzel nagysebességű kanyarvétel során jobb tapadást és erőátvitelt biztosít - a minimális felhajtóerő maximális élvezettel párosul.

 

Még sportosabb vezetői környezet.

Izgalmas és testhez álló: az új i30 N kecses, sportos utasterét az autózást szenvedélyesen szerető emberek tervezték, hozzájuk hasonló autórajongók számára. A vezetői környezet legalább olyan sportos, mint amennyire kényelmes. Az ergonómia egyértelműen vezetőközpontú: minden azonnal leolvasható és könnyen elérhető.

 

The N Light seats of the new Hyundai i30 N.

N Light ülések - Üljön úgy, mint a profik.

A könnyű sportülések prémium bőr / Alcantara kárpitozást kapnak, az integrált fejtámaszt megvilágított N logó díszíti, a kiváló oldaltartásról hangsúlyos oldalsó párnázat gondoskodik.

Closeup of the paddle shifter of the new i30 N.

Váltson villámgyorsan, a kormány elengedése nélkül.

A motorsport ihletésű váltófülekkel gyorsan és könnyedén kapcsolhat a fokozatok között. Mivel közvetlenül a kormánykerékre szereltük őket, kanyarban is könnyedén használhatók.

The new N Cluster of the new i30 N.

N műszerfal.

Egyetlen pillantással leolvasható róla a motorolaj hőmérséklete, a forgatónyomaték vagy a töltőnyomás. A pályahasználatot váltófények segítik. A fordulatszámmérő LED-ekkel jelzett piros zónája a menetdinamika függvényében változik.

 

Ötéves, kilométer-korlátozás nélküli garancia.

Mint minden Hyundai gépkocsi, az új i30 N is a létező legmagasabb minőségi elvárások szerint készül. Ezt ötéves, kilométer-korlátozás nélküli garanciával támasztjuk alá: így Ön anélkül élvezheti az életét, hogy autója miatt kellene aggódnia. Élvezze az autóipar egyik legkiválóbb garanciális konstrukcióját - alapáron.

The new i30 N driving on a race track.

Hyundai 5 year unlimited mileage warranty.

*A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, nem minősülnek konkrét árajánlattételnek. Az árváltozás jogát fenntartjuk.
Weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát.
Rendben