
Nem átlagos szabadidőjármű.
Hamisítatlan sportos crossover.
Nyolcfokozatú duplakuplungos sebességváltójával (DCT) és 280 lóerős hajtásláncával a KONA N ha akarná, sem tagadhatná le génjeit. Bizony: valódi N modell.
Sokoldalú, nagyteljesítményű szabadidőjármű.
A sokoldalúság fogalmát kiterjesztő, új KONA N ugyanúgy helytáll a mindennapi ingázások során, mint a kalandokhoz vezető; kanyargós ösvényeken. Vagy éppen - ha Ön úgy kívánja - a versenypályán.
Mint egy videojáték, csak a valóságban.
Tegye izgalmasabbá a mindennapokat a 10,25 colos digitális műszeregységgel, a sportos vezetésre optimalizált head-up kijelzővel, és persze az N Power Shift rendszerrel.


Külső
Kompromisszumok nélküli teljesítmény.
Szemből.


Oldalról.
Hátulról.






Belső
Motorsport-ihletésű vezethetőség, mindennapi kényelem.

Sportos kagylóülések.
A határozott oldalsó párnázattal ellátott ülésekben autóversenyzőnek érezheti magát: a sportos ülések kimagasló oldaltartást kínálnak, megjelenésüket bőr betétek és kék öltések teszik még különlegesebbé. Rendelhetők szövet, bőr és nyersbőr kárpitozással.

N kormánykerék.
A kiváló fogású N kormánykerék elengedése nélkül elérhetők a sportos vezetést támogató kezelőszervek, a sebességváltó fülektől kezdve a két, testre szabható tartalmú parancsgombig. És persze itt kapott helyet a piros N Grin Shift nyomógomb is.

N DCT váltókar.
A motorsport ihletésű megjelenésről olyan részletek gondoskodnak, mint az N logó, a sportos fém dekorrészletek, valamint a Performance Blue versenysáv és öltések. A bőrbetétek egyszerre biztosítanak határozott fogást és dinamikus hangulatot.

Digitális műszeregység és érintőképernyő
A 10,25 colos digitális műszeregység grafikáját a videojátékok autószimulátorai ihlették, míg a 10,25 colos központi érintőképernyőn olyan menetadatok is megjeleníthetők, mint a gyorsulási értékek. Tökéletes videojáték-élmény, a valóságban.


Menetteljesítmények
Versenyteljesítmény a közúton. És az aszfalttól távol.

Turbómotor
A 2.0 T-GDi benzinmotor legnagyobb teljesítménye 280 lóerő. A motor már kis fordulatszámon jelentős forgatónyomatékot és teljesítményt ad le, ami élvezetes, robbanékony vezethetőséget, dinamikus gyorsítóképességet produkál.

N Corner Carving differenciálmű
Az elektronikus vezérlésű, részlegesen önzáró differenciálmű (E-LSD) szabályozza az első kerekekre jutó hajtóerő elosztását. A rendszer pontosabb kormányozhatóságot, valamint nagy sebességnél is fokozott ívmeneti stabilitást eredményez.

Duplakuplungos sebességváltó
A villámgyors kapcsolásokkal működő, olajfürdős, nyolcfokozatú duplakuplungos sebességváltó (N DCT) kézzel is kapcsolható, ezzel erősítve a versenyautós hangulatot.

N Power Sense Axle
A még könnyebbre, még merevebbre tervezett első tengely pontos és gyors visszajelzést kínál a vezetőnek, ami ösztönösebb vezetési élményben és jobb tapadásban nyilvánul meg.

Sportabroncsok
A modellen található, egyedi fejlesztésű Pirelli P Zero abroncsok ugyanazok, mint amelyekkel a Hyundai a rali világbajnokságban is versenyez.

Tapadásszabályozás
A KONA N tapadásszabályozó rendszere a legnehezebb helyzeteken is átsegíti az autót (majdnem úgy, mint az összkerékhajtás.) Négyféle üzemmód (mély hó, hó, sár és homok) közül választhat.
Elektronikusan szabályozott felfüggesztés

Rajtautomatika
Biztonság
Térképezze fel a teljesítmény határait a legnagyobb biztonságban.
Aktív mögöttes keresztirányú forgalomfelügyelet (RCCA) és intelligens sebességtartó automatika (SCC)
Ha nehezen belátható helyről kell kiállnia, a rendszer nem csak figyelmezteti Önt az oldalról érkező járművekre, hanem automatikusan le is fékezi az autót. Ezenfelül, tartja az előre beállított távolságot az elöttünk haladó jármű mögött, automatikusan az előre meghatározott tempóra lassítva vagy gyorsítva.
Aktív holttérfigyelő (BCA) és sávkövető (LFA) rendszer
A hátsó lökhárító alsó részén elhelyezett, két radarral működő rendszer figyelmezteti a vezetőt, ha a hátsó holtterében mozgó járművet észlel. Ha ebben a helyzetben a vezető működésbe hozza az irányjelzőt, a rendszer hangjelzéssel figyelmezteti Önt a veszélyre, valamint automatikusan lefékez, hogy elkerülje az esetleges ütközést. A KONA N egy sávkövető rendszerrel (LFA) is fel van szerelve, amely 0-200 km/óra sebességtartományban a forgalmi sáv középvonalában tartja a járművet, autópályán éppúgy, mint a városban.
Ráfutásos balesetet megelőző rendszer kerékpáros-felismeréssel (FCA)
Az autó előtti útszakaszt radarral és kamerával pásztázó FCA automatikusan lefékez, ha azt érzékeli, hogy az előtte haladó jármű hirtelen lassít. A rendszer kerékpárosok és gyalogosok észlelésére is képes.
Sávkövető rendszer (LFA).
A KONA N sávkövető rendszerrel (LFA) is rendelkezik. Ez 0-200 km/óra sebességtartományban a forgalmi sáv középvonalában tartja a járművet, autópályán éppúgy, mint a városban.
Intelligens sebességtartó automatika (SCC).
Tartja az előre beállított távolságot az elöl haladó jármű mögött, automatikusan az előre meghatározott tempóra lassítva vagy gyorsítva.
Kapcsolódás
Kitolja a csatlakoztatott autó határait.
10,25’’ digitális N műszeregység
Nagyfelbontású 10,25 colos érintőképernyő.
Bluelink® Connected Car szolgáltatások.

Kényelem és praktikum
Erőteljes és kényelmes.
Head-up kijelző (HUD.)


Fűthető és szellőztethető ülések.
Ötéves, kilométer-korlátozás nélküli garancia.

