MyHyundai

2012. április 1-től merőben új alapokra helyezi a Hyundai Holding Hungary Kft. az autó tulajdonosa és a márka közötti kapcsolatot. A MyHyundai szolgáltatás rendkívül egyedi és személyre szóló ajánlatokat, teljeskörű figyelmet, valamint egy sor olyan exkluzív lehetőséget kínál, amelyek túlzás nélkül, a szó szoros értelmében a család megbecsült tagjává, életünk hasznos és (akár pénzben is kifejezhető mértékben) értékes részévé teszi mind az újonnan vásárolt autót, mind pedig a Hyundai márkát.
A hazai autóimportőrök közül elsőként a MyHyundai azaz az Én Hyundai-om program átgondolt, minden érintett számára valós mindennapi előnyöket hordozó lehetőségekkel gazdagítja a tulajdonos és az autó közötti kapcsolatot.
A program ajánlatokat, újdonságokat, híreket, érdekességeket tartalmazó, személyre szabott internetes felületből, valamint az autón elvégzett karbantartásokat, beavatkozásokat, kilométeróra-állásokat nyilvántartó chipkártyából áll. A kártyát 2011. január 1-től az összes, új Hyundait vásárló ügyfél visszamenőlegesen és automatikusan megkapja, de mindenkinek lehetősége nyílik a rendszerben való regisztrációra, amennyiben ellátogat hivatalos Hyundai márkakereskedésébe.
Mint minden forradalmi megoldás, a MyHyundai is számos, eddig nem ismert előnnyel jár. Az ügyfél egyszer és mindenkorra lemondhat a papír alapú szervizkönyvről és az azzal járó bürokráciáról. Ha pontosan karbantartja a gépkocsi kilométerfutási adatait a rendszerben, nem kell többet észben tartania a következő szerviz esedékességét, és azt sem, hogy hová tette a két évvel ezelőtti beavatkozás számláit. A MyHyundai webportál ugyanis elektronikus szerviznaplóként is szolgál, melyben a márkaszervizek a karbantartással kapcsolatos minden szükséges adatot rögzítenek. 2012. áprilisától minden újautó tulajdonosnak a garanciális és asszisztencia szolgáltatási feltételek leírását tartalmazó tájékoztató füzet mellett az elektronikus szerviznaplóként szolgáló MyHyundai chipkártya is átadásra kerül.
A belépéssel egy exkluzív klub tagjává válik az ügyfél: a tömeges, általános érvényű, gyakran célt tévesztő és félreérthető üzenetek helyett itt ugyanis személyes igényeihez, valamint autója típusától, futásteljesítményétől és életkorától függő szükségleteihez igazított ajánlatok, lehetőségek, illetve emlékeztetők jelennek meg saját MyHyundai weboldalán. Az információáramlás ugyanakkor kétirányú, mert az ügyfél is könnyedén módosíthatja a gépkocsi olyan adatait, mint például a kilométer-számláló állása. Minél frissebb adatok kerülnek a rendszerbe, annál aktuálisabb ajánlatokat és információkat talál autójához a tulajdonos, amivel időt és pénzt takaríthat meg.
A rendszer most épül ki egész Európában, és a tervek szerint hamarosan Európa bármely Hyundai szakműhelyében egyetlen mozdulattal, az ügyfélkártyát leolvasva előhívhatók a szervizeléshez szükséges adatok. Tehát elég, ha zsebünkben az ügyfélkártya, bármelyik európai országban minden Hyundai márkaszerviz ismerősként fogad bennünket.
A megtámadhatatlanul hiteles szerviztörténet már önmagában is vonzóvá tenné a program létezését, főként annak ismeretében, hogy a tagság az autó eladásakor átruházható. Így az új tulajdonos is megtapasztalhatja annak minden előnyét: a karbantartási emlékeztetőt (ami nemcsak idő, hanem az ügyfél által folyamatosan frissített kilométeradatok alapján futásteljesítmény szerint is riaszt, ha eljött az átvizsgálás ideje) éppúgy, mint a Hyundai ajánlataira, akcióira, híreire, tesztvezetési alkalmakra vonatkozó felhívásokat.
A MyHyundai program tagjaként ugyanis célzottan és ami a legfontosabb, a nagyközönségnél jelentősen korábban értesülhet a kivételesen vonzó lehetőségekről. Új autót vásárolt ügyfélként például nem fog a garancián túli modellekre vonatkozó akciókkal találkozni. Ellenben ha járművének életkora és futásteljesítménye indokolja, a személyes weboldalon megjelennek az érintett cserealkatrészekre, tartozékokra vonatkozó aktuális ajánlatok.
Ez utóbbiak már a MyHyundai program másik, talán még erősebb pillérének elemei. A Hyundai ugyanis nem csupán mobilitási megoldása, de értékes, sőt, bizonyos szempontból teherviselő tagja kíván lenni a családnak. Ez nem túlzás: a MyHyundai tagokat ugyanis kedvenc autómárkájuk mellett egy sor más szolgáltató éttermektől lapkiadókig, szállodáktól utazási irodákig is kiemelt ügyfélként kezeli, és kizárólag a nekik szóló egyedi ajánlatokkal kényezteti.
Kiemelkedő mértékű engedmények, mások számára nem elérhető lehetőségek, szolgáltatási és termékcsomagok szerepelnek a folyamatosan bővülő listán. Ilyenformán az autó élettartama során (annak eleve gazdaságos üzemben tartásán túl) további, akár tízezrekben mérhető megtakarítást hoz gazdájának a kártya, mégpedig az életvitelükhöz, igényeikhez, elvárásaikhoz, kedvtelésükhöz igazodó területeken, azaz pont ott, ahol a legnagyobb szükség van rá.
A hasonló ügyfélprogramok általában nem tesznek különbséget üzemben tartó és felhasználó között, ezért a flottakezelők ügyfelei, azaz az autóvezetők rendszerint nem részesülhetnek a konstrukció mindennapos előnyeiből. A MyHyundai ezen a téren is új korszakot nyit Magyarországon, hiszen a márka céges vásárlói több autó vásárlása esetén olyan kártyákat kapnak, melyekkel az autó aktuális használója szabadon élhet a program kínálta lehetőségekkel, a kedvezményes vásárlásoktól kezdve a műszaki jellegű kapcsolattartásig. Ha a vezető folyamatosan frissíti az adatokat, akkor az üzemben tartó számára is leegyszerűsíti a flottával kapcsolatos mindennapos ügyintézést, adminisztrációt, így minden érintett számára kézzel fogható előnyöket jelent.
A rövidtávon kényelmes, hosszútávon értéknövelő megoldások, valamint a konkrét anyagi előnyök kombinációja átgondolt, egyedülálló, és felülmúlhatatlan értéket kínál éppen úgy, ahogy Ön azt a Hyundaitól már megszokhatta.