fbpx

Szervíz segélyvonal: +36 1 877 2161

MyHyundai - személyre szabott anyagi előnyök

2012. április 1-től merőben új alapokra helyezi a Hyundai Holding Hungary Kft. az autó tulajdonosa és a márka közötti kapcsolatot. 

A MyHyundai szolgáltatás rendkívül egyedi és személyre szóló ajánlatokat, teljeskörű figyelmet, valamint egy sor olyan exkluzív lehetőséget kínál, amelyek túlzás nélkül, a szó szoros értelmében a család megbecsült tagjává, életünk hasznos és (akár pénzben is kifejezhető mértékben) értékes részévé teszi mind az újonnan vásárolt autót, mind pedig a Hyundai márkát.

A MyHyundai program előnyei:

  • Nincs szükség papír alapú szervizkönyvre és a vele járó bürokráciára. Elegendő csupán pontosan vezetni az adatokat az online rendszerben, és többet nem is kell észben tartania a következő szerviz esedékességét. A MyHyundai ugyanis elektronikus szerviznaplóként is szolgál, melyben a márkaszervizek a karbantartással kapcsolatos minden szükséges adatot rögzítenek.
  • A programban résztvevő ügyfelek egy exkluzív klub tagjává válnak: az általános üzenetek helyett a személyes igényeikhez, valamint autójuk típusától, életkorától függő szükségleteihez igazított ajánlatok, lehetőségek, illetve emlékeztetők jelennek meg saját MyHyundai weboldalukon.
  • Az információáramlás kétirányú: az ügyfél is könnyedén módosíthatja a gépkocsi olyan adatait, mint például a kilométer-számláló állása. Minél frissebb adatok kerülnek a rendszerbe, annál aktuálisabb ajánlatokat és információkat talál a tulajdonos, amivel időt és pénzt takaríthat meg.
  • A MyHyundai-tagság az autó eladásakor átruházható, így az új tulajdonos is megtapasztalhatja annak minden előnyét.
  • A rendszer nagy előnye szemben a hasonló ügyfélprogramokkal, hogy nem tesz különbséget üzembentartó és felhasználó között. Így a flottakezelők ügyfelei is részesülhetnek a konstrukció mindennapos előnyeiből, hiszen a céges vásárlók több autó vásárlása esetén olyan kártyákat kapnak, melyekkel az autó aktuális használója szabadon élhet a program kínálta lehetőségekkel. Ha a vezető folyamatosan frissíti az adatokat, akkor az üzemben tartó számára is leegyszerűsíti a flottával kapcsolatos mindennapos ügyintézést.

 

A program két fő részből áll:

  • az ajánlatokat, újdonságokat, érdekességeket tartalmazó, személyre szabott internetes felületből, és
  • az autón elvégzett karbantartásokat, beavatkozásokat, kilométeróra-állásokat nyilvántartó oldalból.
  • A kártyát ezentúl is minden új Hyundait vásárló ügyfél automatikusan megkapja, ezen felül mindenkinek lehetősége nyílik a rendszerben való regisztrációra, akár személyesen, bármelyik hivatalos Hyundai márkakereskedésben, akár online felületünkön.
  • A MyHyundai program a megújulást követően is megmarad egyedinek és személyre szólónak. A program tagjaként célzottan és a nagyközönségnél sokkal korábban értesülhet személyre szabott ajánlatainkról, aktualitásainkról. (Új autóval rendelkező ügyfélként például nem fog a garancián túli modellekre vonatkozó akciókkal találkozni, viszont ha járművének életkora és futásteljesítménye indokolja, a személyes weboldalon megjelennek az érintett cserealkatrészekre, tartozékokra vonatkozó aktuális ajánlatok.)

 

Hogyan kaphatja meg a kártyát? 

A kártyát 2011. január 1-től az összes, új Hyundait vásárló ügyfél visszamenőlegesen és automatikusan megkapja, de mindenkinek lehetősége nyílik a rendszerben való regisztrációra, amennyiben ellátogat hivatalos Hyundai márkakereskedésébe.

További információkért látogasson el MyHyundai weboldalára!